Aktualności
NutraFood Poland – pierwsze biznesowe targi suplementów diety i żywności funkcjonalnej w Polsce!
Jeżeli sytuacja epidemiczna oraz warunki administracyjne na to pozwolą, targi odbędą się w wersji tradycyjnej – stacjonarnej w Expo XXI w Warszawie, z zachowaniem obowiązujących wówczas standardów bezpieczeństwa. Mając na względzie dotychczasowe doświadczenia i niepewność co do sytuacji związanej z epidemią koronawirusa, organizatorzy przygotowali również alternatywny scenariusz dla najbliższej edycji targów – wersję on-line.
Targi NutraFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone nutraceutykom, suplementom diety, żywności i napojom funkcjonalnym – od produkcji i przetwórstwa aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż.
Polski sektor suplementów diety podczas NutraFood Poland
Sektor nutraceutyków oraz suplementów diety to wciąż dynamicznie rozwijający się obszar produktów w Polsce, którego wartość wzrasta każdego roku. Rozwój tego sektora wspierany jest przez obecnie panujący trend zdrowego trybu życia. Suplementy i odżywki, dostępne są już nie tylko w aptekach, ale także w dużych sieciach handlowych, specjalistycznych sklepach stacjonarnych i on-line czy w klubach fitness. Targi NutraFood dają możliwość bezpośredniego kontaktu z producentami, przetwórcami, przedstawicielami handlu i dystrybucji związanymi z nutraceutykami, suplementami diety, żywnością i napojami funkcjonalnymi. Na targach prezentowane są również naturalne surowce i dodatki do produkcji suplementów diety.
Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów
Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu NutraFood Poland umożliwia poznanie potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji – wszystko w 3 dni!
3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji
Targi NutraFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje świetną okazję do networkingu.
Strategicznym partnerem NutraFood Poland są targi WorldFood Poland – najważniejsze wydarzenie branży spożywczej – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Połączenie obu wydarzeń gwarantuje dostęp do idealnego grona odbiorców, a zarazem jest wspaniałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy pod okiem specjalistów z branży.
Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży , jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.
Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach:
e-mail: info@nutrafood.pl
www.nutrafood.pl
Zobacz także
- Suplementy diety dla kobiet w wieku menopauzalnym oraz dla seniorów
- Działająca już na 90 rynkach polska firma Genoscope planuje do końca 2024 r. zwiększyć tę liczbę do 100 krajów. Dzięki temu 65 proc. mieszkańców świata może zyskać dostęp do jej produktów.
- Najnowsza w Polsce kompleksowa samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety