NutraFood Poland – pierwsze biznesowe targi suplementów diety i żywności funkcjonalnej w Polsce!

Kategoria: Aktualności Rynek i trendy Suplementy diety
2 min. czytania

                                                                  

 

Polski sektor suplementów diety podczas NutraFood Poland

Sektor nutraceutyków oraz suplementów diety to wciąż dynamicznie rozwijający się obszar produktów w Polsce, którego wartość wzrasta każdego roku. Rozwój tego sektora wspierany jest przez obecnie panujący trend zdrowego trybu życia. Suplementy i odżywki, dostępne są już nie tylko w aptekach, ale także w dużych sieciach handlowych,  specjalistycznych sklepach stacjonarnych i on-line czy w klubach fitness. Targi NutraFood dają możliwość bezpośredniego kontaktu z producentami, przetwórcami, przedstawicielami handlu i dystrybucji związanymi z nutraceutykami, suplementami diety, żywnością i napojami funkcjonalnymi. Na targach prezentowane są również naturalne surowce i dodatki do produkcji suplementów diety.

Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów

Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu  NutraFood Poland umożliwia poznanie  potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację  nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących  problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji – wszystko w 3 dni!

3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji

Targi NutraFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje  świetną okazję do networkingu.

Strategicznym partnerem NutraFood Poland są targi WorldFood Poland – najważniejsze wydarzenie branży spożywczej – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Połączenie obu wydarzeń gwarantuje dostęp do idealnego grona odbiorców, a zarazem jest wspaniałą okazją do dyskusji
i wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy pod okiem specjalistów z branży.

Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży, jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek,  ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach :

e-mail: virtual@worldfood.pl; www.nutrafood.pl