Męska marka Mensil, której producentem jest Hasco-Lek, nagrodzona w konkursie Effie Awards

Kategoria: Aktualności Rynek i trendy
1 min. czytania
Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Po raz pierwszy zorganizowany został w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.
 

W tym roku jury, w którym zasiadają przedstawiciele reklamodawców (klientów), agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci, zdecydowało o uhonorowaniu kampanii „Mężczyzna nie wymięka”, która realizowana jest w ramach współpracy Hasco-Lek i Havas Media dla męskiej marki Mensil.

Źródło: http://www.hasco-lek.pl/pl/dla-prasy/aktualnosci/meska-marka-mensil-ktorej-producentem-jest-hasco-lek-nagrodzona-w-konkursie-effie-awards/