Aflofarm z Dyrektorem Rynków Zagranicznych

Paweł Tomczak, poprzednio Prezes Zarządu firmy Walmark, objął funkcję Dyrektora Rynków Zagranicznych w firmie Aflofarm Farmacja Polska. Powołanie nowego stanowiska jest zapowiedzią nowej strategii rozwoju firmy na rynkach zagranicznych.

https://prowly-uploads.s3.amazonaws.com/uploads/landing_page_image/image/87273/Pawe__Tomczak.jpg

Paweł Tomczak zaczynał swoją karierę w marketingu w branży FMCG. Przez ostatnie 15 lat piastował różne funkcje w firmach z branży farmaceutycznej. Pierwszą była US Pharmacia (późniejsza USP Zdrowie), gdzie sześć lat spędził w marketingu przechodząc od stanowiska Brand Managera, aż do Marketing Unit Directora. W 2007 roku objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży, przejmując odpowiedzialność za całość aktywności komercyjnych firmy na rynku aptecznym, jak i pozaaptecznym. Na początku 2011 roku dołączył do Grupy Sanofi jako Dyrektor Generalny spółki Nepentes S.A., którą Sanofi kupiło kilka miesięcy wcześniej. Po kilku miesiącach przejął stery całego biznesu OTC Sanofi w Polsce. W drugiej połowie 2013 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego spółki Walmark. Do Aflofarmu trafił  z początkiem 2018 r.
Powołanie nowego stanowiska jest zapowiedzią nowej strategii rozwoju Aflofarmu na rynkach zagranicznych:
 

Dotychczas rola Aflofarmu polegała przede wszystkim na pozyskiwaniu zagranicznych dystrybutorów dla naszych produktów. Dzięki tej strategii nasze produkty są już dostępne w 30 krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Stanach Zjednoczonych, czy na Bliskim Wschodzie. Teraz będziemy dążyć  do tego, by samodzielnie tworzyć struktury naszej organizacji poza granicami kraju, a także wspierać rozpoznawalność i pozycje naszych marek na tych rynkach,

powiedział Paweł Tomczak

Backgrounder
Aflofarm to dynamicznie rozwijająca się firma, działającą w sektorze ochrony zdrowia już od niemal trzydziestu lat. Każdego roku zdobywa coraz wyższe pozycje w rankingach firm farmaceutycznych. Obecnie Aflofarm to pierwsza firma w segmencie leków bez recepty, z takimi wiodącymi markami jak: Desmoxan, Opokan czy Neosine.

W trosce o Pacjentów firma wdraża najbardziej innowacyjne i złożone produkty na rynku. Bazując na badaniach, a przede wszystkim na bezpośrednim kontakcie z człowiekiem stara się tworzyć rozpoznawalne marki produktów, które poprawiają zdrowie i jakość życia Polaków.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na stronie internetowej http://www.aflofarm.com.pl/ oraz na oficjalnym profilu firmy na portalu LinkedIn: www.linkedin.com/company/aflofarm-farmacja-polska-sp-z-o-o

Udostępnij materiał w

Aktualne wydanie

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

POMÓŻCIE!!!

Nowości produktowe dla farmacji

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  • ŚPK_logo_2013.jpg http://www.kosmetyka.farmacom.com.pl/
  • pio.jpg http://www.pio.org.pl/
  • logo instytutu magazynowania.jpg http://www.ilim.poznan.pl/
  • urpl.jpg http://www.urpl.gov.pl/
  • romaco-logo.jpg http://www.infarma.pl/
  • GIF - LOGO.jpg http://www.gif.gov.pl/
  • image002.jpg http://www.ispe.org.pl
  • pasmi.jpg http://www.pasmi.pl
  • Inst_Farmaceutyczny_logo.jpg http://www.ifarm.waw.pl
  • jci1.jpg http://www.jagiellonskiecentruminnowacji.pl/
  • ptfarm-małe.jpg http://www.ptfarm.pl
  • pzppf.jpg http://www.producencilekow.pl
  • logo NIL.jpg http://www.nil.gov.pl
  • IG GARMACJA POLSKA.jpg http://www.farmacja-polska.org.pl